Fridge Magnet



Terlalu banyak key chain yang orang bagi, dari family member sampai lah ke kawan-kawan masa study dulu, office mate....dulu saya suka gantung dekat office. then datang lah musim 5s yang time kena sisih barang2 yang tak berapa penting....then saya pon kutip baliklah keychain yang tergantung di bilik tu....bawak balik rumah letak dalam kotak....

Suatu hari, saya pon menyisihlah barang2 lama kat rumah, kononnya nak buat 5s kat rumah pulak kan....baru kemas dan teratur....huhuhu...then bukak kotak lama...tgk balik key chain present dari orang tu sayang la tak gantung kan.banyak jugaklah keychain tu almost 90..then bila pikir2...i decide to buy magnet aje...then after carik dan warwarkan kepada kawan2 mana nak carik magnet ni, akhirnya jumpa jugak...beli kat uptown!! hahaha..... Then bermulalah aktiviti yang agak menyeronokkan!!...


Ini antara key chain yang orang bagi...tapi yang ni sayang nak tampal kat fridge..huhu...then saya simpan yang ni



haaa inilah yang selebihnya yang akan diubah menjadik fridge magnet!! yeay~~~ love it





What we need is glue gun and magnet supaya saya dapat merealisasikan product seperti yang diinginkan...



This is the new product ~~ semuanya sudah siap bertampal dengan magnet. Jom kita ke dapur



Tadaaa....sudah siap ditampal!!! hoho...bila boring kat dapur saya selalu tgk fridge magnet yang orang kasik tu...bila tgk ianya akan lebih mengingatkan orang yang kasik hadiah tukan...so takdela kita buang je...kalau orang yang kasik tu tengok pun insyaAllah dia pon happy right!!...



Haaa ni sebelah tepi fridge...sebelah tepi ni saya letakkan khas untuk resipi masakan saya!!


Haaa kalau awak2 semua pon ada banyak key chain yang memang takde tempat dah nak gantung, why not transform kan je jadik fridge magnet..hiiiiiiiiiiii



No comments:

Post a Comment